Afl. 12 Toekomst

Een jaar lang maakte ecoloog en filmer Ruben Smit maandelijks een videoblog over de Oostvaardersplassen, een natuur gebied tussen Lelystad en Almere.

In deze laatste aflevering staat hij stil bij de toekomst van dit fascinerende moerasgebied. Hoe gaat het grasland zich ontwikkelen en welke dieren spelen daarbij een rol?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Afl. 12 Toekomst

  1. Ellen Smal zegt:

    Dank je wel tot zover. Erg benieuwd naar de film, ik kom kijken.
    Groet, Ellen Smal

  2. R. van Bergen zegt:

    Ruben,

    Je hebt ons van pracht beelden voorzien en ik denk, hoop, dat vooral ook de educatieve kant betreffende ecologische ontwikkelingen bij velen grond hebben gevonden.

    Ik wil je hier voor bedanken.

    Roelf

  3. ruben zegt:

    Dank Roelf! Graag gedaan!

  4. Hoi ruben.Ik vind het erg jammer dat dit je laatse blog is.Maar ik heb elk film van je genoten.
    Ook van mij bedankt hier voor.
    Groetjes joeri

  5. Ivo zegt:

    Zeer bedankt voor de fraaie beelden en commentaar.
    Ben erg benieuwd naar de bioscoop film,

  6. Henk zegt:

    Genieten! Zoveel moois in ons kleine landje.
    Ik verheug me op de bioscoopfilm

  7. De premiere van de film staat gepland op 26 september. Op de website http://www.denieuwewildernis.nl meer informatie over de film en de TV serie

  8. matthijs zwanziger zegt:

    ik heb de 12 delige serie bekeken op youtube.
    Het heeft me veel geleerd over de oostvaardersplassen.
    Ik heb enorm genoten. Hartelijk dank daarvoor. De film ga ik ook zeker kijken.

    Groet, Matthijs Zwanziger

Reacties zijn gesloten.