Afl. 1: Schatkamer

Eerste aflevering van ecoloog/filmer Ruben Smit in een 12-voudige cylcus over de Oostvaardersplassen.

De eerste aflevering gaat over het grootste en minst toegankelijke deel van het natuurgebied: het moeras. Wat leeft daar en waarom is het zo bijzonder? Welk beheer vind daar plaats? Als klapper vindt Ruben een zeer zeldzame vogelsoort in het moeras…

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Afl. 1: Schatkamer

  1. D.Erkelens zegt:

    Ik heb genoten.
    Prachtige beeldblog met heerlijk commentaar.

  2. bas zegt:

    Nederland heeft zeer zeker hele mooie plekjes , ben ze zelf hier in de buurt ook aan het ontdekken hahaha . Fotograferen is nog steeds vooral kijken …. en leren , gr Bas

  3. Ik heb er weer van genoten Ruben, prachtig gefilmd / verteld.

    rob.

  4. Ruben Mesu zegt:

    Prachtig! Al heel mooi in beeld gebracht. Ik woon zelf ook in Almere en zou willen dat ik een keer in Hart mocht fotograferen.

  5. Jan Potkamp zegt:

    Mooie beelden Ruben! Groet Jan Potkamp.

  6. Ha Ruben,

    Leuk initiatief zo blog elke maand. Ik zal deze weer gaan volgen net zoals ik je andere blogs met video’s volg. In het bijzonder trekt Oostvaardersplassen mij aan. Ik ben er met mooi weer, wekelijks te vinden. Ik loop zelf hier ook vaak met Canon 7D, 400mm + 1.4extender foto’s te maken en te filmen. Ik vind het boeien hoe jij je video’s maakt en kan hier nog veel van leren. Bedankt!

    Met vriendelijke groet, Sander Miedema (Almere)

  7. Henk Diekmann zegt:

    Hoi Ruben

    Blij dat ik je weer heb gevonden jammer dat je weg ben bij TV Gelderland.Daar maakt je ook mooie beelden. Maar goed de Oostvaardersplassen geeft weer een ander beeld.
    Zo heb ik ook je boek kunnen kijken ik hoop dat je nog meer laat zien.

    Met vriendelijke groet

    Henk Diekmann

  8. dietmut zegt:

    prachtig, ik zal je videoblog blijven volgen
    vriendelijk groet Dietmut

  9. anco kolstee zegt:

    Geweldig werk! Zie uit naar de volgende bijdrage…

  10. Mooi hoor Ruben. Niet toevallig een assistent nodig voor de volgende episode :-).

  11. Buck zegt:

    Een mooi voorbeeld van hoe het zou kunnen in de natuur.
    Een enkele filmer als Ruben zorgt voor een toename van de belangstelling voor het gehele gebied.
    Ik geniet van de beelden, de manier van filmen en van onze pracht natuur in Flevoland.

Reacties zijn gesloten.