Oostvaardersplassen in beeld

Op verzoek van Staatsbosbeheer houdt Ruben Smit een jaar lang een videoblog bij over de Oostvaardersplassen. Elke maand filmt hij de ontwikkelingen in dit natuurgebied tussen Lelystad en Almere.

Bekijk alvast de trailer.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Oostvaardersplassen in beeld

  1. R. van Bergen zegt:

    Ruben,
    Dit lijkt veelbelovend.
    Ik zal, voor zover mogelijk , proberen je blog te volgen met meer dan gewone belangstelling. 🙂

    Roelf

  2. lidy zegt:

    Ruben, jij bent De fotograaf met de grote alziende ogen via de lens.

  3. Dave zegt:

    Zier er mooi uit, ik zal de filmpjes binnenkort eens aan mijn kinderen (3 en 6 jaar) laten zien.
    Ze fietsen er al graag doorheen, dus het is relatief bekend gebied.
    Mijn mening: natuurfilm met commentaar eronder geplakt vind ik mooier / professioneler en geeft een rustiger geheel dan iedere keer je hoofd ertussen te zien. 🙂
    Dat wil dan wel zeggen dat je misschien nog iets meer met video edit software aan de gang moet.
    Aan de andere kant, het is slechts een blog, hoe professioneel wil je dat dat eruit ziet.

Reacties zijn gesloten.